31 Mayıs 2015 Pazar

Köken (Lux, #4) | Kitap Yorumu



Adı: Köken
Serisi: Lux (#4)
Orijinal Adı: Origin
Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Yayınevi: Dex
Çevirmen: Barış Emre Alkım
GoodReads Puanı: 4.47



Yazar Hakkında

Jennifer L. Armentrout, Martinsburg (Batı Virginia)'da yaşar. Jen, yazı yazmadığı zaman gerçekten kötü zombi filmleri izler ya da yazmaya çalışır, kocasıyla ya da onun Jack Russell Loki'siyle konuşur. Jen'in yazar olma isteği cebir sınıfında başladı. Burada kısa hikayeler yazıyordu. Bu da cebirden kötü notlar almasına yol açmıştı. Jennifer, genç-yetişkin paranormal, bilim-kurgu, fantastik, ve modern romantik kitaplar yazar. Daha fazlası için yazarın websitesini ziyaret edebilirsiniz. (x)






Kitabın Konusu
(Arka Kapak)

Weather Dağı'nda işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seve seve salarım.

Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemon'ı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxen'ler mi?

Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar? 
(Tanıtım Bülteninden)

*****

 Opal'in sonunda Katy, Daidalos'un binasının içinde kalıyordu. Köken ise bu kısımdan başlıyor. Daemon aradan zaman geçtikten sonra Katy'i kurtarmak için plan yapacak ve Dawson ile Dee ne kadar yardım etmek isteseler de bu işi kendi başına halledecektir. Luc ve Luxen'i Paris'te Daemon'a yardımcı olacaktır. 

 Serinin bitmesine 1 kitaplık zaman kaldığı için okurken sürekli gözüm doldu. Katy ile olan yakınlaşmaları, Daemon'ın öküz olmasına rağmen romantik konuşması (buna inanabiliyor musunuz? Bende.)

 Kitapta hep ilginç bir şey olur ya da yeni bir şeyle tanıştırır ve onun adını başlık yaptığı için Jen, bu seferde Köken'leri olayın ortasına koymuş. Onlar da olmasa zaten Kat ile Daemon için işler bin kat daha zorlaşırdı. Kökenler, bir melez ve Luxen'in birleşmesinden oluşan olağanüstü güçlere sahip canlılar, olarak tanımlanabilir. Gerçekten beni kitapta bayağı şaşırtmıştı ve kendilerini bana sevdirmişlerdi.

 Kitabın sonlarına doğru bizi büyük bir sürpriz bekliyor ki sormayın. Bence hepiniz çok sevineceksiniz *-* Kat'in ve Daemon'ın Daidalos'un elindeyken yaşadığı zorlukları bence pek betimleyememiş Jen, ama konu o kısma pek hakim olmadığı için çok ta takılmadım. Savaş kısmını cidden çok iyi anlatmış. Beni heyecanlandırdı ve kendimi X-Men filminde hissettim.

 

 Diğer kitaplara kıyasla, o müthiş eğlenceli diyaloglar pek yoktu. Sanırım, Jennifer Direniş'e saklamış...


Puanım:

ℂ/5


0 yorum:

Yorum Gönder