16 Temmuz 2015 Perşembe

Kıyamet Sonrası: Penryn & The End Of Days | Kitap Yorumu


Adı: Kıyamet Sonrası
Orijinal Adı: World After
Serisi: Penryn & The End Of Days
Yazarı: Susan Ee
Çevirmen: Belgin Selen Haktanır
Yayınevi: Dex
GoodReads Puanı: 4.27


Susan Ee Hakkında

Susan Ee, USA Today çok satanlar yazarlarındandır. The Penryn & the End of Days üçlemesini yazmıştır: Meleğin Düşüşü, Kıyamet Sonrası ve END OF DAYS. Susan'ın kitapları 20 farklı dile çevrildi ve onun kısa filmleri büyük festivallerde izlendi. Susan eskiden bir avukattı fakat yazar olmayı daha çok seviyor çünkü hayal gücünün gelişmesine ve vahşileşmesine izin veriyor.



Kitabı bugün bitirmenin mutluluğuyla bu yorumu giriyorum :) Normal anlatım hızına karşın yavaş başlayan ve bir süre böyle devam eden ancak harika bir sonla biten bir kitap oldu. Yoruma geçmeden önce ilk kitap hakkında konuşmak istiyorum.
Meleğin Düşüşü beklemediğim kadar harikaydı. Mükemmel ötesiydi. Daha önce hiç böyle kitap okumamışım, dedirtti bana. Kurgusunun güzelliğine, ilgi çekiciliğine, "Bu nasıl bir şey?!"ine, her şeyine hayran kaldığım bir kitap -seri. Okuduktan sonra donakaldığımı hatırlıyorum. Çok heyecan ve şevkle okumuştum. Gayet kaliteliydi. HER ŞEYİYLE.
Gelelim şimdi Susan Ee'nin Kıyamet Sonrası'na. Şimdi ben ilk kitabı o kadar beğenmişim, övmüşüm, resmen göklere çıkarmışım, benim beklentilerim çok fazla. Kıyamet Sonrası'na başladım ve yarısına kadar sıkıldım açıkçası. Bu durum biraz beni üzdü. Neden ilk kitaba göre yavaş kaldı, diye sorarsanız -ben de kendime soruyorum :D- cevabım Penryn'in uzun süre olayları tek başına anlatması ve çoğunlukla benzer şeyleri anlatması beni sıktı. Raffe, bu kitabın başrollerinden biri dolayısıyla ister istemez onu daha çok görmek istiyoruz. Ne yazık ki bu sefer Raffe yarısına doğru ortaya çıkıyor. Zaten kitapta asıl oradan başlıyor. 
Bu kitap biraz sıkıcı gelmiş olsa da kurgunun çok iyi olması bunu kapatıyor ;) 3. Kitabı dört gözle bekliyorum. 

Penryn'in küçük kız kardeşi Paige kayboldu. İnsanlar korkuyor. Bir annenin kalbi kırık. Penryn San Francisco sokaklarında kardeşini arıyor. Sokaklarneden bu kadar boş? 

Herkes nereye kayboldu? Paige kardeşinin izini sürerken, meleklerin gizli planınınmerkezini buluyor ve ürkütücü gerçeklerle yüz yüze geliyor. Raffe kanatlarının peşinde. Onlarsız meleklere katılmasıimkansız. Tekrar kanatlarını kazanmak ya da Penryn'in hayatınıkurtarmak arasında kaldığında, hangisini seçecek? Melekler, insanlar ve canavarların korku dolu hikayesi, MeleğinDüşüşü'nün ardından, Kıyamet Sonrası ile devam ediyor.





0 yorum:

Yorum Gönder