31 Aralık 2015 Perşembe

2015 Kitap Günlüğü | Melis Karaoğlu

 Herkese yeniden merhaba! Bildiğiniz gibi, bugün yepyeni bir yıla gireceğiz. Bizi yeni mutluluklar, yeni heyecanlar ve yeni zorluklar bekliyor olacak. Tüm bunlar için çok heyecanlıyım. Daha bu sabah yatağımdan kalkar kalkmaz gördüğüm manzarayla yeni yıl coşkusuna kapıldım. Yeni yıl dileklerime geçmeden önce sizinle bu yıl neler yaptığımı kısaca özetlemek istiyorum.
 

 

 

 

 

 

 

Geçirdiğim en eğlenceli yıl olabilir. Fuarlara gittim, bir sürü Bookstagramla tanıştım, Sarah Jio'yla tanıştım, hala okunacak çok kitabım var :')) Genel olarak bakacak olursam da güzel bir seneydi. 
Umarım aynı şekilde sadece birazcık daha fazla mutluluk, başarı, sağlık ve daha çok kitabım olsun isterim. Umarım sizin de dilekleriniz, istekleriniz gerçekleşir. Dilediğiniz bir yıl geçirirsiniz. 2016'ya saatler kalmış olsa da hepinize mutlu yıllar! ♥
Dışarıda kar yağarken dışarıya çıkıp oynamayı ve tabii ki de bu eşsiz manzara karşısında kitap okumayı unutmayın! Sizleri seviyorum, bir sonraki yazıda görüşürüz... (Seneye görüşürüz kitap kurtları :D -Ahh, hadi ama bu espriyi yapmazsam olmazdı :D)



Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
-instagram : https://www.instagram.com/birkucukkitapavcisi/
-Eğer bana herhangi bir konu hakkında soru sormak isterseniz;
meliswithbooks@gmail.com 'a mail atabilirsiniz veya instagram'dan DM olarak gönderebilirsiniz.

Melis,
Kitap Avcısı.

DİKKAT: Tüm fotoğraflar bana aittir. İznim haricinde kullanılması suçtur.

0 yorum:

Yorum Gönder